شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳     
خانه / دسته‌بندی نشده / سالن گفتگو
سالن گفتگو

سالن گفتگو

سالن گفتگو
سالن گفتگو برای تبادل نظر کاربران با یکدیگر درباره تمام دروس و زمینه های کنکور راه اندازی شده است.  شما می توانید در این قسمت سوالات ، مشکلات و نیازهای خود در موارد مختلف از جمله : 

مشکلات درسی ، نحوه مطالعه ، نحوه تست زدن ، نحوه خلاصه نویسی هر درس ، چگونگی خواندن هر درس ، نحوه آزمون دادن ، تجزیه و تحلیل سوالات آزمونهای آزمایشی ، آخرین اخبار کنکور و … 

 را با دیگر کاربران سایت به اشتراک بگذارید تا راه حل مناسب دریافت نمایید و شما نیز با ارائه تجربیات خود ،به رفع مشکل دیگران کمک کنید. در همینجا از تمامی دبیران ، مشاوران و کارشناسان محترم حواهشندم درصورت امکان پاسخگوی سوالات کاربران باشند. 
 
 

” این قانون طبیعت است که هیچ کس به تنهایی نمی تواند خوشبخت باشد بلکه خوشبختی و سعادت را باید در سعادت و خوشبختی دیگران جستجو کرد “

 

با تشکر – مرتضی محمدی 

 

برای پاسخ دادن به سوالات دیگر کاربران از لینک “پاسخ دادن” کنار همان سوال استفاده کنید و چنانچه تمایل دارید مطلب جدیدی را به اشتراک بگذارید از قسمت  ” ارسال یک نظر” استفاده کنید.
با سلام خدمت تمامی داوطلبان کنکور سراسری رشته ریاضی و تجربی ، امیدوارم کنکور ۹۴ براتون آزمون خوبی باشه و بتونید نتیجه زحمات زیادی که متحمل شدین را بگیرید. در این سالن قرار است من و همکار خوبم ؛ خانم موسوی سوالات شیمی کنکور سراسری را بررسی کنیم و پاسخ تستی و تشریحی آنرا برای استفاده تمامی دوستان در سایت قرار بدهیم. دوستان عزیز میتونن نظرات و سوالات  خودشون در زمینه سوالات شیمی کنکور سراسری ۹۴ گروه آموزشی ریاضی  را در قسمت نظرات مطرح نمایند تا بصورت آنلاین پاسخ داده شود. 

به محض آماده شدن پاسخ کلیدی و تشریحی ، برای سهولت دسترسی شما عزیزان در قسمت دانلود قرار خواهد گرفت.

 

با تشکر فراوان – مرتضی محمدی 

۴,۸۷۲ نظر ها

  1. ولی یکی از دانش آموزان هاشمی نژاده 1 هستم

    با سلام وتشکر فراوان از زحماتی که جنابعالی در طول ترم برای دا نش آموزان کشیده اید وانصافاً جای تقدیر دارد
    فقط خواستم بدانم آیا از طرف جنابعالی جزوه جمع بندی برای روزهای باقی مانده که دانش آموزان بتوانند با سرعت بیشتر مطالب مهم را یاد آوری کنند وبه تست های مهم تر تسلط پیدا کنند، منتشر گردیده اگر نه توصیه شما به دانش آموزان در این زمان باقی مانده جهت تسلط بیشتر چه می باشد
    متشکرم

    • مرتضی محمدی

      سلام. ضمن تشکر از لطف و محبت شما. مطالب و جزوات لازم قبلا در اختیار دانش آموزان قرار گرفته است. توصیه من برای چند روز باقیمانده تا برگزاری کنکور ، این است که دانش آموران عزیز مطالب درسی را چندین بار مرور کنند تا تمام مطالب بطور کامل و دقیق در ذهنشان قرار گیرد و در روز آزمون همه چیز در خاطرشان باشد. روشهای کوتاه محاسباتی تدریس شده را مرور کنند و با آمادگی کامل در جلسه آزمون حضور یابند. با آرزوی موفقیت برای همه دانش آموزان عزیزم.
      عیدتون هم بارک باشه.

  2. مرتضی محمدی

    سلام. به نظر من شروع خوبی است و بایستی میزان مطالعه خودتون را بیشتر افزایش بدهید. کیفیت را فدای کمیت نکنید. منظورم این است که خوب و دقیق و مفهومی هر درسی را یاد بگیرد و تستهای آن درس کامل بزنید . هرچه بیشتر تست بزنید و مسئله حل کنید ، احتمال موفقیت شما در کنکور بیشتر می شود.
    موفق باشید

  3. سلام اقای محمدی من برای کلاس کنکور کاوش برای سال ۹۴ ثبتنام کردم و چون لازمه بهره بردن از کلاس کنکور پیش خوانی دروس است میخواستم برنامه تدریس شما رو در تابستان بدونم ایا مطابق با برنامه قلمچی که در تابستان فقط سال سوم را امتحان میگیرد شما نیز سوم را تدریس میکنید یا پیش و دوم را هم در برنامه خواهید داشت؟

    • مرتضی محمدی

      سلام. برنامه کلاس کنکور به ترتیب شیمی ۲ ، شیمی ۳ و شیمی پیش تدریس خواهد شد. این ترتیب موجب خواهد شد ، تسلط بیشتری به مطالب بدست آورید . موفق باشید .

    • سلام و ممنون از راهنماییتون..

  4. سلام اقای محمدی خسته نباشید در کاوش روز ۱۶ ام تیر استوکیومتری تدریس میکنین یا ساختار اتم؟

    • مرتضی محمدی

      سلام. ساختار اتم. ترتیب ارائه مطالب در کلاس کنکور به ترتیب شیمی ۲ ، شیمی ۳ و شیمی پیش دانشگاهی است.

  5. ستاره صنعتي

    Slm aghaye mohamadi khaste nabashin,ruze namazatun ghabul.avalan k ja dare azatun tashakor konam babate zahamatetun man darusazie tabriz ghabul shodam.dovoman azatun mikhastam age emkanesh hast bara tadris kardan azatun komak begiram.age lotf konin begin che ruzayi che jahayi kelas darin man mozahemetun sham

    • مرتضی محمدی

      سلام. تبریک میگم. کلاس های من در آموزشگاه کاوش و فضیلت شروع شده و می تونید تشریف بیارید. برنامه کلاسی را لطفا از آموزشگاه بگیرید. موفق باشید

  6. سلام اقای محمدی خسته نباشید میگم به شما و تشک میکنم از زحماتتون.من بارسال با شما کلاس داشتم میخاستم ببرسم کلاس رفع اشکال اخر تابستون میتونم شرکت داشته باشم.ممنون

  7. و ممنون میشم اگه کمکم کنید که امسال دوباره کلاساتونو بیام یا نه کتاباتونو بخونم

  8. سلام آقای محمدی
    من توی محاسبات شیمی بخصوص توی استوکیومتری سوم خیلی ضعیفم یعنی وقتی به ضرب و تقسیم اعداد اعشاری میرسم هنگ میکنم .ب نظرتون چه کار کنم بهتره؟

    • مرتضی محمدی

      سلام. ضعف در محاسبات ریاضی در اکثر بچه ها هست و میشه اونو با تمرین برطرف کرد. به نظر من با تمرین های مستمر میتونید این مشکل را برطرف نمایید. موفق باشید

  9. سلام آقای محمدی من از دانش آموزای شما هستم (فرزانگان۲) ب نظرتون ما خیلی کند پیش نمیریم ؟ بیشتر ازنصف تابستون تموم شد ولی شما فقط فصل اول سال دوم رو درس دادید؟

    • مرتضی محمدی

      سلام. امیدوارم حالتون خوب باشد. به نظر خودم پیشرفت خیلی خوبی داشتیم. آموزش شیمی یه فرایند مستمر است که شروعی آرام دارد و با گذشت زمان و تسلط بیشتر بچه ها سرعت میگیرد. لطفا نگران نباشید و با کلاس همراه باشید. موفق باشید .

  10. با سلام و خسته نباشید خدمت اقای محمدی
    یه سوال داشتم راجع ب اینکه تا اول مهر و شروع مدرسه ها تقریبا یه ماه باقی مونده.
    اگه خواسته باشیم برای المپیاد شیمی بخونیم شما چ منابعی رو پیشنهاد میکنین؟من سال دوم رو تمام کرده ام و امسال میرم سوم تجربی.
    دنبال یه منبعی هستم ک تمام اطلاعات مورد نظر رو برای المپیاد در حجمی تقریبا کم دراختیار داشته باشم و سنگین و سخت بودن ان هم اهمیتی ندارد.
    اگ هر منبع خوبیو شما میشناسین و شناختی ازش دارین ممنون میشم با توجه ب اینکه تقریبا یه ماه فرصت هست تا‌ بشه خوب خوند چون درزمان مدرسه وقت بسیار کمتری در اختیار است.

    • مرتضی محمدی

      سلام. مبحث المپیاد شیمی ، یک مبحث کسترده شامل ، شیمی فیزیک ، شیمی تجزیه ، شیمی آلی و شیمی معدنی و آزمایشگاه است. تمام این مطالب را نمی توان در یک کتاب کنار هم پیدا کرد و شما بایستی برای هر مبحث کتاب مربوط به آنرا مطالعه کنید. از طرفی در زمان یک ماه ممکن است نتونید به تمام مباحث مسلط شوید. به نظر من با توجه به اهمیت سوم و تاثیر معدل سوم در کنکور ، بیشتر وقت خودتون را صرف درک کامل مفاهیم سوم در تمامی دروس بکنید ، تا هم معدل خوبی در سوم داشته باشید و هم سال سوم را برای کنکور مسلط باشید. یک ماه باقی مانده تا شروع سال تحصیلی را هم اختصاص بدهید به دروس سال دوم و تلاش کنید هر مبحثی از سوم که مشکل داشتید و یا بطور کامل مسلط نشدید را کامل فرا بگیرید.
      موفق باشید

  11. سلام آقای محمدی.خسته نباشید.میخواستم بپرسم برای تست های کنکور کتاب مبتکران بهتره یا نوبل؟آخه سطح آزمون ها با هم خیلی فرق داره… به نظر شما کدوم مناسب تره؟؟

    • مرتضی محمدی

      سلام. با توجه به جامع بودن کتاب مبتکران ، اگر از نظر زمانی مشکلی با آن ندارید ، پیشنهاد من در ابتدا کتاب مبتکران است ، هرچند که بعضی داوطلبان نمی تونند خودشون را با این کتاب تطبیق بدهند. کتاب نوبل هم کتاب خوبی است و اگر تمایل دارید از آن استفاده کنید ، اشکالی ندارد. فقط بایستی توجه داشته باشید هر کتابی را انتخاب می کنید ، بایستی چند بار ، آنرا بطور کامل بخونید . موفق باشید

  12. ابوالفضل

    سلام. آقای محمدی
    می خواستم ببینم ببینم به نظر شما برای تست زدن شیمی، اول کامل یک فصل رو بخونیم و بعدش تست بزنیم یا هر قسمت یک فصل رو که خوندیم بعدش تست بزنیم

    • مرتضی محمدی

      سلام. اگر فصل خیلی بزرگ نباشد ، می تونید کل فصل را بخونید و مسلط شوید و بعد تست بزنید. ولی اگر مطالب فصل زیاد باشد ؛ بهتر است بصورت موضوعی ضمن مطالعه هر فصل به مقدار کم تست بزنید تا با جنبه های مختلف فصل آشنا شوید و در پایان تست جامع اون فصل را بزنید.

  13. سلام و خسته نباشید خدمت دوستان عزیز
    من در درس شیمی ۲ کتاب و جزوه هایی که مطالعه می کنم و بعد تست هایی که میزنم بدون غلط هست
    ولی توی آزمون های کانون ۵۰ ۶۰ میزنم و از این بابت خیلی ناراحتم و سره ازمون استرس ندارم و دقتم هم خوبه ولی نمیدونم چرا نتیجه برعکس میشه
    لطفا کمکم کنید

  14. با عرض سلام و احترام سوالی از خدمتتون داشتم !
    آیا میشه در مورد سوال ۴۵ مجموغه تستی که به ما دادید (هاشمی نژاد ۱ ) ، راهنمایی بفرمایید ؟
    چون در سوال آمده که کدام گزینه در مورد وقتی که دلتا اچ مثبت باشد همواره درست است ؟
    و در پاسخنامه کلیدی گزینه ۱ یعنی اینکه با افزایش بی نظمی همراه است !
    ولی به نظرم این که همیشه با افزایش بی نظمی همراه باشد ، نمیتواند واکنش هایی که حتما غیر خود به خودی هستند رو توجیه کند ! ( یا آیا این بی نظمی مربوط به کل جهان است؟ )

    با سپاس از شما

    • مرتضی محمدی

      سلام. برای انجام یک واکنش حداقل بایستی یکی از دو عامل آنتالپی یا آنتروپی مساعد باشند. اگر هردو عامل نامساعد باشند ، چنین واکنش وجود ندارد زیرا اصلا انجام نمی شود.
      بنابراین وقتی گفته می شود ، واکنشی دلتا اچ مثبت دارد ، یعنی عامل آنتالپی نامساعد بوده است ، لذا بایستی حتما عامل آنتروپی مساعد باشد ، یعنی با افزایش بی نظمی همراه باشد ، تا بتواند یک واکنش شیمیایی باشد.
      موفق باشید

  15. مرتضی مجتبوی

    خیلی ممنون از لطف شما !
    فقط می خواستم بدونم که آیا به خاطر اینکه گرمای خیلی بالایی واسه انجام واکنش (تقریبا غیر ممکن ) لازم دارند ، این واکنش هایی که هر دو عامل نا مساعد باشند انجام نمی شوند ؟

  16. salam mikhastam az tahe del azatoon tashakor konam kheili az matalebetoon lezat bordam khosoosan nahveye motaleeye sahiho omidvaram betoonam be khoobi azashoon estefade konam man hamin avale mehr miram dovome dabirestan mikhastam beporsam mitoonam age moshgele darsi dashte basham bahatoon vase rahnamayiim darmiyoon bezaram?

    • مرتضی محمدی

      سلام. خیلی متشکرم. امیدوارم بتونید با برنامه ریزی صحیح مسیر درستی را طی کنید. مشکلاتتون را مطرح کنید. انشاالله بتونم کمکتون کنم. آخه همه دانش آموزان من پیش دانشگاهی هستند و سال دومی ندارم . شاد باشید.

  17. mamnoon az lotfetoon aghaye mohamadi

  18. ممنون از زحماتتون باشد که بتوانیم با کسب رتبه عالی قدردان زحمات شما باشیم

    • مرتضی محمدی

      سلام. خواهش میکنم. ممنونم از لطف شما. موفقیت شما و همه دانش آموزانم آرزوی قلبی من است.

  19. سلام اقای محمدی چرا اسم بچه های برتر کانون علم و بقیه ی مدارس و اموزشگاه ها رو به ترتیب درصدشون نزاشتین؟؟اول ۱۰۰ها رو گذاشتین بعد دیگه ترتیبش به هم ریخته مثلا ممکنه یکی که ۸۰زده درصدش از کسی که ۹۰زده اسمش بالاتر باشه:-(

    • مرتضی محمدی

      سلام. آزمون ما اصلا مسابقه نیست که بخواهیم رتبه اعلام کنیم.آزمونهای کلاسی ما ، آزمون پیشرفت درسی هستند و برای همین فقط رتبه های برتر اعلام میشوند.
      ممنون از توجه شما ، شاد باشید

  20. سلام اقای محمدی عزیز خسته نباشید
    ای کاش شیمی پایه رو هم شما به ما درس میدادین (از بچه های فرهیختگانم) الان که تابستون تموم شده من فقط بخش اتم و یکم از استوکیومتری خوندم و با توجه به این که حجم کتابای مبتکران مخصوصا سومش زیاده و تستای وقتگیر داره من خیلی نگران تموم کردن شیمی دوم و سوم ام بهتر نیست برای شیمی سوم خیلی سبز بخونیم؟ ممنون میشم اگه راهنمیی کنید

    • مرتضی محمدی

      سلام. خیلی متشکرم
      لطفا نگران نباشید. برنامه ریزی مدرسه حتما دقیق است و مشکلی براتون پیش نخواهد آمد. در مورد سوم ، منم موافقم و با توجه به زمان و حجم زیاد دروس ، بهتر است از خیلی سبز استفاده کنید. شما می تونید اگر در آینده زمان داشتید ، تست های vit مبتکران را نیز بزنید. موفق باشید.

  21. سلام خسته نباشید.اقای محمدی برای رسم ساختار لوئیس که سی دی دادین گفتین پایان هر مبحث حتما تست هاشو بزنین.میشه بگین از توو چه کتابی تست مبحث اولشو باید بزنیم؟؟

    • مرتضی محمدی

      سلام. ضمن تشکر از پیگیری شما ، این آزمونها در حال آماده شدن است و به محض آماده شدن از طریق سایت در اختیار شما قرار خواهد گرفت. لطفا فعلا ، تمرینهای دی وی دی را با دقت و حوصله چندین بار مرور کنید تا کاملا به همه آنها مسلط شوید . شاد باشید.

  22. سلام اقای محمدی…خسته نباشید.برای سی دی های ساختار لوئیس گفتین پایان هر فصل باید کاملا تسلط پیدا کنیم و تست هاشو بزنیم.میشه راهنمایی کنین تست هاشو کجا واز کدوم کتاب باید بزنیم واسه مبحث اول؟؟؟

    • مرتضی محمدی

      سلام. ضمن تشکر از پیگیری شما ، این آزمونها در حال آماده شدن است و به محض آماده شدن از طریق سایت در اختیار شما قرار خواهد گرفت. لطفا فعلا ، تمرینهای دی وی دی را با دقت و حوصله چندین بار مرور کنید تا کاملا به همه آنها مسلط شوید . شاد باشید.

  23. سلام اقای محمدی متن نوشته های برنامه تو گوشی من بهم ریختس،حروف از هم جدا هستن و بی نظم
    لطفا رسیدگی کنید
    یا علی

    • مرتضی محمدی

      سلام. لطفا برنامه را حذف کرده و مجددا نصب کنید. اگر باز هم مشکل داشتید ، مشخصات گوشی و انروید خودتون را بگید تا با قسمت برنامه ریزی هماهنگ کنم. مرسی

  24. سلام دوستان .بچه من کلاس سوم تجربیه ، طی سال حداقل باید ۶ ساعت و روزای تعطیلی ۱۲ ساعت درس بخونه ایا ضمن کتابهای سوم باید دوم رو بخونه یا نه فقط سوم رو خوب بخونه و تست بزنه؟ ضمنا میشه کتابهای کمکی مناسبی رو برا عمومی ها معرفی کنید یعنی از کدوم انتشارات باشه؟

  25. عالیه
    واقعا دستتون درد نکنه

  26. سلام خسته نبخشیدیم سال دوم هم یاد میدهید

  27. من دانش اموز کلاس هفتم
    هستم ولی به شیمی خیلی علاقه دارم از سازنده این نرم افزار هم ممنونم

  28. سلام .من امسال میرم دوم فرهیختگان مشهد.میخواستم بدونم
    .فرهیختگانی که شما میگید.کجای ؟

  29. slm man sevome tajrobiyam. asheghe reshteye darosaziyam darsam ham khobe ama nemidonam ke chetori barname rizi konam ke betonam rotbeye zire 800sham .mishe rahnamaeim konid

    • مرتضی محمدی

      سلام. امسال فقط سوم را خوب و کامل بخونید و برای هر کتاب درسی ، یک کتاب تست هم داشته باشید. در آزمونهای کانون فرهنگی بطور مرتب و جدی شرکت کنید .
      تلاش کنید در امتحان نهایی نمره کامل را برای همه درساتون بگیرید. موفق باشید.

  30. بسیار عالی

  31. salam .Mn danesh amoz Sal dovom tajrobi hastam vs be tanha chizi ke niaz daram omide chon ba vojod dars nesbatan khobam vali aslan omid be ghaboli nadaram .age mitonod komak konid .motshaker

    • مرتضی محمدی

      سلام. کنکور در چند سال اخیر کاملا مفهومی شده و فقط دانش آموزانی میتونند در کنکور موفق باشند که مفاهیم کتاب را کاملا درک کرده باشند و به اندازه کافی تست زده باشند تا تسلط کافی بدست آورده باشند ، اگر شما از نظر علمی مشکلی ندارید و بتونید با یک برنامه ریزی صحیح به اندازه کافی تست بزنید و بطور مرتب در آزمونهای آزمایشی کانون فرهنگی شرکت کنید ، حتما در کنکور نتیجه می گیرید.
      همه اعضا سایت منتظر خبر موفقیت شما هستیم. شروع کنید. 🙂

  32. ایده های خوبی رو مطرح کرده بودین آقای محمدی,ان شالله که نتیجه میگیریم

    • مرتضی محمدی

      خواهش میکنم. انشالله با تلاش و پشتکار به نتیجه می رسید. با آرزوی موفقیت

  33. سلام خسته نباشید اقای محمدی…برنامتون خیلی جالبه بخصوص واسه ماکنکوریا…ممنون…لطفااگه کتابی موردنظرتونه واسه تست معرفی کنید…موفق باشید

    • مرتضی محمدی

      سلام. خیلی متشکرم. خوشحالم برای شما و دیگر داوطلبان مفید بوده است. در مورد معرفی کتاب ، برای هر دانش اموزی ، با توجه به نیاز و آمادگی که دارد ، بایستی کتاب مناسب معرفی کرد. برای همین نمی تونم کتاب مشخصی معرفی کنم. فقط اگر در مبحث ساختار های لوویس مشکل دارید ، پیشنهاد می کنم ، حتما دی وی دی آموزشی ساختار لوویس را تهیه و استفاده کنید. شاد باشید.

  34. slm.
    faghat mikhastam az zahmatatun vase in barname tashakor konm vaghean kheyli aliye mrccc
    😉

    • مرتضی محمدی

      سلام. خیلی متشکرم. شما لطف دارید. ممنونم از پیامتون . شاد و سلامت باشید.

  35. salam,man y enteqad dashtam omidvaram narahat nashin!! chera enqad nokat kotaho ebtedaieye?!ba tavajo b sakhtar shodan har sale soalat konkor shimi aksare in nokat tasiri dar konkor daneshamozan konkori nakhahad dasht..

    • مرتضی محمدی

      سلام. خیلی از اظهار نظر شما متشکرم. کاملا حق با شماست.
      خدمت شما عرض کنم که این نکات برای کنکورهای چند سال قبل و دانش آموزان پایه ، در ابتدای راه اندازی سایت ، طراحی شده است. انشالله بزودی نکات بهتر و کاملتری بزودی در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت. شاد باشید.

    • مرتضی محمدی

      سلام. مرسی. حتما پیگیری خواهد شد.

    • tarho eedeye in barname fogholade ali va jalebe vali ba nazar mahsa jun movafegham nokate sathe payini daran.
      ba tavajoh b inke in barnameye eedeye jalebi dare vaghean heyfe ke hatta in moshkelat ro ham dashte bashea
      mrc
      🙂

  36. آقای محمدی من پایه ضعیف در درس شیمی دارم برای شروع چیکار کنم؟

    • مرتضی محمدی

      سلام. متاسفانه امسال هیچ کلاسی کنکور برای پسرها تشکیل نشد. اگر تشکیل میشد ، میتونستم مشکل شما را برطرف کنم. پیشنهاد می کنم ، بصورت دقیق تمام مفاهیم پایه شیمی را مطالعه و بفهمید. شاد باشید.

  37. ﺳﻼﻡ ﺁﻗﺎﻱ ﻣﺤﻤﺪﻱ ﺑﺒﺨﺸﻴﺪ DVD ﻫﺎﻱ ﺗﺴﺖ ﺷﻤﺎﺭﻭﺑﺎﻳﺪاﺯﻛﺠﺎﺗﻬﻴﻪ ﻛﻨﻴﻢ

    • مرتضی محمدی

      سلام. فعلا فقط DVD آموزشی ساختار لوویس آماده شده و می توانید استفاده کنید ، اگر منظورتون همین DVD است ، میتوانید از کتاب فروشی هلو مشهد و یا از طریق سایت خریداری کنید. موفق باشید

  38. نیلوفرکنعانی

    سلام من واسه شیمی همه جوره میخونم ولی توو ازمون نتیجه خوب نمیگیرم
    کتابو میخونم مبتکرانو میخونم خلاصه نویسی هم میکنم تست هم میزنم…
    لطفا راهنماییم کنید

    • مرتضی محمدی

      سلام. برای موفقیت در آزمون ها بابستی مفاهیم شیمی را خوب فهمیده باشید و ارتباط بین آنها را درک کرده باشید. زیاد خواندن یک مطلب بدون درک آن کمک زیادی برای پیشرفت نمی کند. سعی کنید ، مفاهیم شیمی را کاملا مفهومی فرا بگیرید. موفق باشید.

  39. اموزشگاه پیام

    سلام اقای محمدی.من ازبچه های کلاس کنکورتون تواموزشگاه کاوش هستم
    دوتاسوال داشتم.اول اینکه ازمون فرداتستی هست؟ومن چون ازاول کلاس نبودم بایدامتحان راچطوربدهم؟

    • مرتضی محمدی

      سلام. بله آزمون بصورت تستی است و اگر بیشتر مباحث را در کلاس تشریف نداشتید ، بهتر است در آزمون شرکت نکنید ، وقتی تمام مباحث فصل یک شیمی ۲ را فرا گرفتید ، در آزمون کلاسهای دیگه شرکت کنید. موفق باشید.

  40. سلام.خسته نباشید
    میخواستم بدونم واسه هرفصل شیمی که میخونیم،زدن تستای کنکور کافیه؟یا تالیفی هم بزنیم!؟(مبتکران دارم)
    اصلا کلن چندتا بزنیم خوبه؟

  41. سلام
    من چه طوری دی وی دی ساختار لوییس تهیه کنم.
    مشهد نیستم .
    در ضمن به شماره های مراکز خرید هم که زنگ میزنم بوق خرابی میزنه.
    مرسی

    • مرتضی محمدی

      سلام. شما میتونید بصورت اینترنتی DVD را خریداری کنید. شماره ها را همین آلان تصحیح می کنم. مرسی

  42. خیلی برنامه جالب وغنی از مطالب آموزنده

  43. سلام آقای محمدی من چهارم دبیرستانومیخونم چه کتابی سوالاتی داره که فقط درحدکتابه؟باتشکراززحمات شما

    • مرتضی محمدی

      سلام. کتابی که فقط در حد کتاب سوال داشته باشه ، تو ذهنم نیست و البته بهتر است ، کتاب کمک درسی قدری از سطح کتاب بالاتر باشه ، تا موجب شود ، مفاهیم کتاب را بهتر درک کنید ، کتاب های میکروطبقه بندی گاج ، میتونه در این زمینه کمکتون کنه.

  44. maN asheqe in made darsi hastam…kheyli khoshal shodam in ßarname ro peyda kardam…vaqan khaste naßashid (._.*)

  45. سلام استاد
    واقعا متشکرم از اینکه اینقد به فکر ما هستین .
    واقعا مثل شما کمه .ممنونننن

  46. Hi Mr.Mohammadi
    chjuri shimiro bekhunam k darsade balai tu konkoor kasb konam?!
    chand saat dar hafte kaffie vase shimi vaqt bezaram?!

    • مرتضی محمدی

      سلام. برای رسیدن به درصد بالای شیمی اول باید تمام مفاهیم شیمی را خوب بفهمید و سپس تست و تمرین زیادی داشته باشید. تعداد ساعت مطالعه برای افراد مختلف متفاوت است. ولی اگر مفهومی یاد نگیرید هرچقدر هم مطالعه کنید ، درصد بالایی نخواهید زد. موفق باشید.

  47. ببخشین در قسمت ارسال سوال مشکلی هست؟

  48. ممنونم از همتون..♥♥♥

  49. سلام.. من سوم تجربیم و بهت کتاب مبتکران رو پیشنهاد میکنم.. واقعا کتاب خیلی خوبیه نکات کنکوری رو خیلی خوب و ساده توضیح داده

  50. گاج توسی بهتره

ارسال یک نظر

ایمیل شما منتشر نمی شود.


پنج × 1 =

بازگشت به بالا