سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲     
خانه / گالری عکس شیمی / بازدید از سایت قدیمی ChemPic
بازدید از سایت قدیمی ChemPic

بازدید از سایت قدیمی ChemPic

سایت ChemPic  از سال ۱۳۸۵ آغاز به فعالیت کرده است و تا به امروز تلاش شده است ، سایتی زنده و پویا باشد و بازدید کنندگان بتوانند بخوبی با آن ارتباط داشته و تا حدودی در حل مشکلات  آنها موثر باشد. در سال ۱۳۸۵ تقریبا همه کاربران اینترنت از اینترنت دایل آپ (Dial-Up) استفاده می کردند . هنوز یادمان نرفته که برای اتصال به اینترنت باید یک کارت میخریدیم و شماره پسورد و نام کاربری را وارد می‌کردیم و با اندکی زمان به دنیای وب متصل می‌شدیم. صدای خش خش کیس کامپیوتر و بعد شنیدن صدای بوق نشانگر اتصال به اینترنت آنچنان هیجان‌انگیز بود که گویی اتفاق بزرگی رخ داده است. 
خلاصه ، اون زمان برای اینکه سایت راحتتر بالا بیاد ، بیشتر قسمت های سایت بصورت  متن ( Text ) نوشته شده بود تا حجم سایت کم بوده و راحت قابل استفاده باشد. ولی این روزها تقریبا همه از اینترنت پرسرعت استفاده می کنند . لذا در تابستان امسال ( ۱۳۹۲) تصمیم گرفتم ، برنامه جدیدی برای سایت بنویسیم که امکانات گرافیکی بیشتری داشته باشد . با همه دلبستگی که به سایت قدیمی داشتم  ، مجبور شدم اونو کنار بذارم و سایت فعلی جایگزین آن شود. برای اینکه یاد و خاطره اون روزهای قشنگ و پرهیجان باقی بمونه از قسمتهای مختلف سایت عکس گرفتم . حالا تصمیم گرفتم این عکسها را در سایت بذارم  تا دوستان قدیمی سایت نیز خاطره ای تازه کنند و دوستان جدید هم بازدیدی از ان داشته باشند. ضمنا عکسی از خودم که در سال ۸۵ در سایت گذاشته بودم  ، را هم کنار این عکس ها قرار دادم. 
 
خواهش می کنم ، اگر خاطره ای از اون روزها با سایت ChemPic  دارید در قسمت نظرات بنویسید . من هنوز هیجان لحظه ای که اولین نفر عضو سایت شده بود و یا لحظه  خواندن  اولین نظری که در سایت نوشته شده بود ، کاملا یادمه . ارتباط با همه دنیا ، بدون هیچ مرزی و محدودیتی ، چه زیباست.
 
 امیدوارم شما هم از دیدن این عکسها مثل من لذت ببرید . شاد باشید . 
 

برای مشاهده هر عکس بصورت بزرگتر ، روی آن کلیک کنید. 

 

 

 

۶ نظر ها

  1. علی بدیعی

    Wow
    چقدر جوون بودید تو این عکس

  2. سلام آقای محمدی خدا قوت.من از دانش اموزاتون بودم واقعا دیدن سایتون مخصوصا عکستون خاطره انگیز بود یادش بخیرchempic!
    از تمام بچه ها میخوام قدر خودشون و استعدادشون رو بدونن و بیشترین احترام رو به خواسته هاشون بزارن!من سر همین موضوع کنکورم خراب شد افسرده شدم روزی نیس حسرت کنکورم نخورم به خواستتون احترام بزارین هیشکی غیر خدا بزرگتر از خود آدم نیس.با تشکر از اقای محمدی باارزوی موفقیت روز افزون

    • مرتضی محمدی

      سلام . حالتون چطوره ؟ امیدوارم حالتون خوب باشه. خوشحال میشم از نزدیک ببینمتون . اگه تونستید بیاین مدرسه. به نظرمن هنوز هم میتونید تلاش کنید و به خواسته هاتون برسید. شاد باشید.

  3. مجتبی غلامب

    باسلام وخسته نباشید به تمام کارکنان وب سایت چمپیک
    ببخشید خواهشاًاگه میشه درباره شیمی دهم هم مطلب بگزارید ممنون میشم

ارسال یک نظر

ایمیل شما منتشر نمی شود.


× سه = 18

بازگشت به بالا