سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲     
خانه / دسته‌بندی نشده / عضویت در خبرنامه

عضویت در خبرنامه

با وارد کردن آدرس ایمیل خود ، عضو خبرنامه شوید و از آخرین اخبار مهم سایت باخبر باشید.

با تشکر – مرتضی محمدی


 

۶ نظر ها

  1. سلام استاد محمدی
    همایش مربوط به شیمی فصل ۱ سال دوم بسیار عالی بود.من واقعا لذت بردم مخصوصااز تکنیک بسیار ساده و قدرتمند ارایش های اکترونی.ای کاش استاد وقت این همایش زیاد بود و شما می توانستید با سرعت کمتر تدریس می کردید تا بچه های که یه کم سرعتشون کم تره خودشونو با شما هماهنگ می کردند و تسلط بیشتری روی مطالب نابی که شما بیان کردید داشته باشندو هم شما وهم دانش اموزان کمتر ازلحاظ جسمی و ذهنی خسته می شوید

    • مرتضی محمدی

      سلام. خیلی از لطف و محبت شما ممنونم. خوشحالم همایش براتون مفید بوده و منم تمام تلاشم را انجام دادم در یک زمان کوتاه ، بیشترین مطالب را براتون بصورت مفهومی تدریس کنم. کاملا حق با شماست که به علت زملن کم شاید بعضی از بچه ها که از صمیم قلب دوست داشتم کمکشون کنم ، کمتر به مطلب مسلط شده باشند ولی تلاش گردم همایش بصورت یک طرفه نباشد و دانش آموزان با طرح نظرات و سوالاتشون ، بهتر بتوانند از همایش استفاده کنند .
      خدمت همه دوستانتون که درهمایش شرکت داشتند سلام منو برسونید و ازشون برای حضور فعال در همایش تشکر نمایید. شاد و سلامت باشید.

  2. با سلام و خسته نباشید خدمت شما اقای محمدی من داوطلب کنکور ۹۵هستم به نظر شما کدام کتاب کار برای کنکور مناسب تر است

    • مرتضی محمدی

      سلام. مرسی
      به نظر من هر فردی با توجه به سطح علمی و توانایی و زمانی که در اختیار داره ، باید کتاب مناسبی انتخاب کنه که بتونه اون کتاب را بطور کامل بررسی کند و مفاهیم آنرا فرا بگیرد و تستهای آنرا چند بار بزند.
      ولی معمولا داوطلبان موفق برای شیمی ۲ (مبتکران ) ، برای شیمی ۳ و پیش دانشگاهی ( خیلی سبز) را انتخاب می کنند.
      موفق باشید .

  3. منمون از راهنمایی شما من خواهر اذین برزگر یکی از شاگرد های شما در چند سال گذشته ام با توجه ازتعریف شما توسط خواهرم میخواستم بدونم کلاس های کنکور شما را چگونه میتوانم شرکت کنم علی رغم اینکه پدر ومادم خیلی تلاش کردن که امسال شما دبیر شیمی امسال ما درامام رضا باشیدولی متاسفانه نتیجه ای نگرفتیم لذا اگر ممکن است من را راهنمایی کنید

    • مرتضی محمدی

      سلام. خیلی خوشحالم که دوباره از دانش آموز خوبم ، خانم برزگر خبری دریافت کردم. به ایشان سلام برسونید.
      شما میتونید در آموزشگاه هایی که کلاس کنکور دارم تشریف بیارید و از کلاس کنکور استفاده کنید. البته در آموزشگاه های کاوش و پیام کلاس تکمیل شده و دیگر ثبت نام انجام نمی شود ، ولی در آموزشگاه های فضیلت و قلم و اندیشه هنوز ثبت نام ادامه دارد.
      موفق باشید.

ارسال یک نظر

ایمیل شما منتشر نمی شود.


هفت × = 35

بازگشت به بالا