جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳     
خانه / سالن همایش / همایش آموزشی شیمی ۲ – ساختار لوویس ، ترکیبات آلی – پنجشنبه ۹۴/۸/۲۱
همایش آموزشی شیمی ۲ – ساختار لوویس ، ترکیبات آلی  – پنجشنبه ۹۴/۸/۲۱

همایش آموزشی شیمی ۲ – ساختار لوویس ، ترکیبات آلی – پنجشنبه ۹۴/۸/۲۱

به اطلاع دانش آموزان و داوطلبان عزیز کنکور ۹۵ می رسانم که همایش ساختار لوویس ، ترکیبات آلی  در تاریخ  پنج شنبه ۹۴/۸/۲۱  در مرکز دختران کانون فرهنگی آموزش مشهد برگزار خواهد شد. این همایش ویژه دختران  بوده و تمامی داوطلبان کنکور می توانند در آن شرکت کنند. محل برگزاری همایش ،سالن همایش های ساپکو می باشد.
 
 در این همایش چگونگی رسم ساختار لوویس ترکیبات مختلف به روش قانون تناوبی عناصر (GTA ) تدریس می شود. این روش کاملا ابداعی و جدید است و اگر در زمنیه رسم ساختار های لوویس مشکل دارید ، توصیه میکنم حتما در این همایش شرکت کنید. 

ضمن تشکر از شما برای شرکت در همایش ساختار لوئیس ، برای کسب نتیجه کامل از این همایش و تسلط به ساختارهای لوئیس ، اطلاعات اولیه شما هنگام شرکت در همایش بسیار مهم است. شما بایستی برای هریک از عناصر نافلزی زیر، شماره گروه و تعداد الکترونهای لایه ظرفیت آنرا بخاطر سپرده باشید. در جدول ساده زیر شماره گروه برابر با تعداد الکترونهای لایه ظرفیت هر عنصر است. خواهش می کنم قبل از شرکت در همایش، جدول زیر را بطور کامل بخاطر بسپارید که هرعنصر در چه گروهی قرار دارد و چه تعداد الکترون در لایه ظرفیت آن وجود دارد . سوالات خود را در همین سالن مطرح نمایید تا به آنها پاسخ بدهم. امیدوارم همه شما عزیزان از این همایش استفاده کامل ببرید.

۷

۶

۵

۴

۳

۲

۱

F

O

N

C

B

Be

H

Cl

S

P

Si

Al

 

 

Br

 

 

 

 

 

 

I

 

 

 

 

 

 

 
 
 
* تمامی نکات و روشهای ارایه شده در همایش ها و کلاسهای اینجانب در جهت درک  مفاهیم شیمی بوده  و  شما بصورت مفهومی به موضوع تسلط خواهید یافت . این روشها همگی جدید بوده و می توانند در آموزش شیمی شما موثر باشند. 
 
** جهت ثبت نام و شرکت در همایش ، هرچه سریعتر به مراکز کانون فرهنگی آموزش مشهد (تمامی نواحی) مراجعه تمایید. 
 
 با تشکر – مرتضی محمدی 

ارسال یک نظر

ایمیل شما منتشر نمی شود.


− 2 = دو

بازگشت به بالا