سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲     
خانه / اخبار کلاس های کنکور / همایش آموزشی شیمی ۲ – پنجشنبه ۹۵/۸/۶
همایش آموزشی شیمی ۲ –  پنجشنبه ۹۵/۸/۶

همایش آموزشی شیمی ۲ – پنجشنبه ۹۵/۸/۶

به اطلاع دانش آموزان و داوطلبان عزیز کنکور ۹۶ می رسانم که همایش  ساختار اتم ، جدول تناوبی و ترکیبات یونی در تاریخ  پنج شنبه ۹۵/۸/۶  در سالن همایش های ساپکو  برگزار خواهد شد. این همایش ویژه دختران  بوده و تمامی داوطلبان کنکور می توانند در آن شرکت کنند.  مفاهیمی که در این همابش مورد بررسی قرار می گیرند عبارتند از :
 
– تدریس کامل amu و چگونگی محاسبه جرم اتمی میانگین بصورت آسان و راحت 
 
– تدریس کامل چگونگی رسم سریع آرایش الکترونی عناصر :  در این روش میتوانید بصورت ذهنی آرایش الکترونی عناصر  را  تعیین کنید.  
 
– بررسی  جدول تناوبی   : جدول تناوبی کتاب ،  آرایش الکترونی عناصر را ندارد و ارتباط بین آرایش الکترونی و دوره و گروه بیان نشده است. این ارتباط در این همایش بررسی می شود.
 
–  تدریس کامل مفاهیم انرژی یونش : در این قسمت مفهوم انرژی یونش و روشهای ساده برای پاسخ دادن به تستهای یونش ارائه می شود. 
 
– تدریس کامل نمک های آبپوشیده : در این مبحث ، با نمک های آپوشیده و چگونگی محاسبه آب تبلور و حل مسائل آن آشنا می شوید. 
 
 
 
* تمامی نکات و روشهای ارایه شده در همایش ها و کلاسهای اینجانب در جهت درک  مفاهیم شیمی بوده  و  شما بصورت مفهومی به موضوع تسلط خواهید یافت . این روشها همگی جدید بوده و می توانند در آموزش شیمی شما موثر باشند. 
 
** جهت ثبت نام و شرکت در همایش ، هرچه سریعتر به مراکز کانون فرهنگی آموزش مشهد (تمامی نواحی) مراجعه تمایید. 
تلفن هماهنگی برای ثبت نام  :  ۳۸۴۶۸۷۲۰  – ۳۸۶۹۰۷۷۷ – ۳۶۲۲۲۰۴۶
 
 با تشکر – مرتضی محمدی 

یک نظر

  1. سلام من فارق التحصیل و پشت کنکوری هستم اونم نه یکی دو سه سال … بلکه ۶ سال و درمانده ی درمانده ام
    از لحاظ آموزشی مشکل ندارم.اما نمیدونم هر کار میکنم نمیتونم تست بزنم.یعنی تست زماندار را خیلی بد میزنم.درصد کم و وقت کم میارم.مثل تقریبا همه کنکوری ها این ۶ سال پشت کنکور را(البته ۳ سال دارم خوب و جدی میخونم) اول به صورت مبحثی دروس را میخوندم و بعد تست میزدم.ولی بعد عید تقریبا در دروس تخصصی که جامع میزدم درصدهای من زیر ۴۰ میشد.الان ۳ ساله دارم روشهای مختلفی و کار میکنم ولی جواب نمیده،با مشاور حرف میزنم فقط چرت وپرت تحویلم میده و درواقع فقط پول میگیره.من شرایطم با یه دانش آموز و یه فارق التحصیلی که سال دوم یا سومش کاملا فرق میکنه،ولی برنامه ی یکسان به همه میدن یا نهایتا برای فارق التحصیلها برنامه جدا میدن.ولی نگاه به شرایط فرد نمیکنند. شما بدون اغراق ۱۵ جایی هستید که من درخواست کمک کردم.نمیدونم دیگه چه کار کنم!
    از طرفی الان من در تست زیست که مشکل داشتم بهتر شدم.ولی امان از شیمی و فیزیک !درس و میخونم تست یادگیری که استاد داده میزنم ولی وقتی وارد کتاب تست میشم شیمی در حد ۲۰ و فیزیک در حد۳۰ میزنم. فقط میخوام دق کنم از دست این ۲ تا درس روحیه م به خاطر این دو تا کاملا از بین رفته و مخصوصا شیمی اصلا نمیتونم با سوالای جدیدی که این ۳ ساله جدید مطرح میشن ارتباط برقرار کنم.ببخشید دلم پر بود زیاد حرف زدم.لطفا راهنماییم کنید.ممنون

ارسال یک نظر

ایمیل شما منتشر نمی شود.


4 + شش =

بازگشت به بالا