شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳     
انگیزشی

انگیزشی

قابل توجه دانش آموزان عزیز کنکوری

رقابت کنکور یه رقابت طولانی و یکم فرسایشی هست یعنی تو این مسیر شما ممکنه خسته بشید، ناامید بشید، نتیجه دلخواهتون رو تو آزمون خاصی نگیرید و …. تو همچین رقابتایی شما هم باید با برنامه و اصولی برید جلو و هم اینکه همیشه شور و اشتیاق و انگیزه داشته باشید که این شور و اشتیاق به تلاش ختم میشه.

⚜️ درسته که قبولی تو کنکور (رشته و دانشگاه تاپ) کار راحتی نیست و نیاز به تلاش و زحمت زیاد داره ولی کنکور برخلاف تصور خیلی از بچه ها یه غول بی ریخت خیلی قدرتمند نیست که کسی بخواد خودش رو قبل از تلاش کردن شکست خورده بدونه.

خیلی از بچه ها انقد خودشون رو محدود کردن که حتی به خودشون جرأت نمیدن حتی برای موفقیت تو کنکور تلاش کنن. این خیلی دردآوره. کسی که هم استعدادش رو داره و هم پشتکارش رو، انقد تو گوشش خوندن که کنکور فلانه و کنکور بهمانه که ترس ریشه کرده تو وجودش.

بچه ها هیچکس خودش رو بخاطر اینکه دکتر یا مهندس یا حقوق دان نشده سرزنش نمیکنه ولی ممکنه تا ابد خودش رو بخاطر کم کاری و تلاشی که میتونست بکنه و نکرد سرزنش بکنه.

مطمئن باشید که تک تک شما لیاقت موفقیت رو دارید، مطمئن باشید که همه شما میتونید فوق العاده باشید. مطمئن باشید میتونید تا ابد به خودتون افتخار کنید.

✔️ خودتون رو باور داشته باشید و با تمام توان برای موفقیت بجنگید و بدونید که در ورای همه این حرفها خدایی هست که بیشتر از چیزی که فکر میکنید حواسش به شما هست.. 🌸🌸🌸🌸

ارسال یک نظر

ایمیل شما منتشر نمی شود.


هفت + 8 =

بازگشت به بالا