دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳     
خانه / اخبار علمی و آموزشی / تفکیک آزمون‌های دانشگاه آزاد از سازمان سنجش از سال ۹۳
تفکیک آزمون‌های دانشگاه آزاد از سازمان سنجش از سال ۹۳

تفکیک آزمون‌های دانشگاه آزاد از سازمان سنجش از سال ۹۳

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد که تمامی آزمون‌های دانشگاه آزاد در سال ۹۳ به صورت مجزا برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، ‌دکتر حمید میرزاده  در حاشیه نشست مسئولان حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد و در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری جداگانه آزمون‌های دانشگاه آزاد از سال آینده گفت: در هیئت رئیسه دانشگاه تصویب کردیم که تمامی آزمون‌های دانشگاه آزاد از سال آینده به صورت جداگانه از دیگر آزمون‌های سازملن سنجش برگزار شود.

وی افزود: برگزاری تجمیعی آزمون‌ها به نفع جوانان نیست چرا که در صورت برگزاری جداگانه آزمون‌ها دانشجویان دوبار فرصت خواهند داشت تا رشته‌های مورد علاقه خود را انتخاب کنند.

سرپرست دانشگاه آزاد درباره زمان معرفی خود به عنوان گزینه ریاست دانشگاه آزاد به شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: در حال حاضر در حال تهیه برنامه‌ای از وضع موجود دانشگاه آزاد اسلامی هستم که باید آنرا به هیات امنای دانشگاه ارائه دهم. البته هیات امنای دانشگاه گفته‌اند که قطعا من را به عنوان رئیس دانشگاه آزاد به شورای عالی انقلاب فرهنگی معرفی خواهند کرد.

میرزاده خاطرنشان کرد: از سوی دیگر به دلیل تعیین تکلیف نشدن برخی از وزرا و کامل نبودن اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی منتظر تعیین تکلیف وزرا هستیم که هر دوی این مراحل در حال نهایی شدن است.

وی همچنین از توافق دانشگاه آزاد اسلامی با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای ایجاد یک پردیس مشترک علم و فناوری خبر داد و گفت: موافقت‌نامه این پردیس تا دو هفته آینده امضا خواهد شد و ایجاد این پردیس‌ها منحصر به تهران نیست.

ارسال یک نظر

ایمیل شما منتشر نمی شود.


7 × یک =

بازگشت به بالا