پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳     
خانه / اخبار علمی و آموزشی / داوطلبان کنکور سراسری از ۳ تا ۶ اسفند امکان ویرایش اطلاعات دارند
داوطلبان کنکور سراسری از ۳ تا ۶ اسفند امکان ویرایش اطلاعات دارند

داوطلبان کنکور سراسری از ۳ تا ۶ اسفند امکان ویرایش اطلاعات دارند

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به اینکه ۸۹۷ هزار و ۹۹۵ هزار نفر در آزمون سراسری دانشگاه‌ها ثبت نام کردند، گفت: داوطلبان می‌توانند از ۳ تا ۶ اسفند اطلاعات خود را ویرایش کنند.

دکتر حسین توکلی در گفتگو با مهر افزود: اطلاعات تقاضانامه داوطلبان که در آزمون سراسری ۹۳ ثبت نام کرده اند و شماره پرونده ۷ رقمی و کد ۱۶ رقمی از روز شنبه سوم اسفند تا سه شنبه ششم اسفند ماه به منظور مشاهده و کنترل بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.

وی یادآور شد: ضرورت دارد داوطلبان در مهلت تعیین شده سوم تا ششم اسفند نسبت به مشاهده و کنترل اطلاعات ثبت نامی که نیاز به اصلاح داشته باشد، ویرایش کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش اظهار داشت: مرحله دوم ثبت نام به منظور ثبت نام آن دسته داوطلبانی که دیپلم خود را در سال ۸۴ و یا بعد از آن اخذ کرده اند و یا اطلاعات آنها در فایل آموزش و پرورش وجود نداشته یا ناقص بوده و به همین دلیل نتوانسته اند در آزمون ثبت نام کنند و همچنین تمام داوطلبانی که علاقمند هستند و به هر علتی در تاریخ مقرر موفق به ثبت نام نشده اند، از سوم اسفند ماه از طریق سایت سنجش آغاز می شود و در روز ششم اسفندماه پایان می‌پذیرد.

 منبع : همشهری آنلاین

ارسال یک نظر

ایمیل شما منتشر نمی شود.


دو × 2 =

بازگشت به بالا