جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳     
خانه / اخبار علمی و آموزشی / پیام وزیر آموزش و پرورش در پی درگذشت معلم فداکار لرستانی
پیام وزیر آموزش و پرورش در پی درگذشت معلم فداکار لرستانی

پیام وزیر آموزش و پرورش در پی درگذشت معلم فداکار لرستانی

به گزارش فارس، در پیام وزیر آموزش و پرورش به مناسبت درگذشت معلم فداکار لرستانی آمده است: عصر روز سه شنبه سیزدهم آبان ماه سال نود و سه، هم‌زمان با مراسم پرشکوه عاشورای حسینی، پیکر مرحوم کاظم صفرزاده معلم فداکار لرستانی که در اقدامی ایثارگرانه جان عزیز خویش را در راه یاری رساندن به دانش‌آموز بیمارش در طبق اخلاص نهاده بود، به خاک سپرده شد تا جلوه دیگری از فداکاری و از خود گذشتگی را در صحیفه معلمی خویش رقم زند.
جانفشانی مرحوم کاظم صفر زاده به تأسی از ایثارگری‌های اصحاب و یاران با وفای امام شهیدان، حضرت سید الشهداء «علیه السلام » بزرگ آموزگار ایثار و فداکاری، افتخار تشییع را در عصر عاشورا نصیب وی نمود.
این پیام می‌افزاید: کاظم صفرزاده تلاش کرد تا آخرین لحظه، وظیفه معلمی خود را به درستی انجام دهد تا مشق عشق، ایثار و فداکاری در کلاس کمال انسانی در این زمانه بدون الگو نماند.
اینجانب ضمن ابراز همدردی با جامعه فرهیخته فرهنگی کشور که هماره قافله سالار عمل به ارزش‌های والای اخلاقی و صفات حمیده انسانی هستند، فقدان این معلم فداکار را که در روز عاشورای حسینی در دامان خاک آرام گرفت، به ملت شریف ایران، جامعه فرهنگی کشور به ویژه فرهنگیان خطه ایثارگر لرستان و خانواده معزز ایشان تسلیت می‌گویم، رجای واثق دارم که عشق و ایثار چنین معلمانی در تاریخ ملت سرافراز ایران، جاودانه خواهد ماند.
 
منبع : همشهری آنلاین

ارسال یک نظر

ایمیل شما منتشر نمی شود.


× 1 = پنج

بازگشت به بالا