چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳     
خانه / اخبار علمی و آموزشی / سوالات آزمون سراسری ۹۴ مفهومی است
سوالات آزمون سراسری ۹۴ مفهومی است

سوالات آزمون سراسری ۹۴ مفهومی است

مشاور عالی رییس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: سوالات آزمون سراسری سال ۱۳۹۴ مفهومی خواهد بود که البته این به منزله دشوار بودن آنها نیست.

به گزارش ایرنا، دکتر حسین توکلی افزود: داوطلبانی که کتب دروس را دقیقاً مطالعه کرده باشند، می‌توانند به پرسش‌های مفهومی پاسخ دهند. همچنین در طراحی هر سوال از بخش، قسمت، بحث یا فصولی که وزارت آموزش و پرورش بر اساس بخشنامه‌های رسمی آن را حذف کرده است سوالی طرح نخواهد شد.

وی درباره آمار شرکت‌کنندگان در کنکور ۹۴ اظهار کرد تا ساعت ۸ صبح دوشنبه ۲۰ بهمن ماه، ۲۳ هزار و ۸۷۷ داوطلب در آزمون سراسری سال ۱۳۹۴ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی ثبت‌نام کرده‌اند.

ثبت‌نام برای شرکت در آزمون سراسری سال ۱۳۹۴ از ساعت ۱۸ روز ۱۹ بهمن ماه ۹۳ از طریق شبکه اینترنتیسازمان آموزش و سنجش کشور به نشانی www.sanjesh.org آغاز و در روز سه‌شنبه ۲۸ بهمن ماه پایان می‌پذیرد.

دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون سراسری سال ۱۳۹۴ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی از روز شنبه ۱۸ بهمن ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار دارد.

بر اساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده آزمون سراسری سال ۱۳۹۴ در صبح و بعد از ظهر روزهای پنجشنبه ۲۱ و جمعه ۲۲ خرداد ماه در حوزه‌های امتحانی مربوط برگزار خواهد شد؛ نتایج اولیه این آزمون به صورت کارنامه تنظیم و در هفته اول مرداد ماه بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد.

ارسال یک نظر

ایمیل شما منتشر نمی شود.


6 × پنج =

بازگشت به بالا