سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲     
خانه / دانستنی های کنکور / مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری۹۹ چهار روز
مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری۹۹  چهار روز

مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری۹۹ چهار روز

🔹 از ۲ تا ۵ مهر ماه

🔺 زمان انتخاب رشته از روز چهارشنبه ۲مهرماه لغایت شنبه ۵مهرماه می باشد. در صورت اتمام فرایند انتخاب رشته، حتمأ شماره رسید ۱۵ رقمی توسط سیستم در اختیار کاربر قرار می گیرد.

♦️ در صورتیکه در زمان ثبت نام، اعلام علاقه مندی به رشته های با آزمون دانشگاه پیام نور ودانشگاه ها وموسسات آموزش عالی غیرانتفاعی صورت نگرفته است با پرداخت مبلغ ۱۸۶۰۰۰ ریال از طریق درگاه سازمان سنجش می توان نسبت به اعلام علاقه مندی به رشته های مذکور اقدام نمود.

♦️ در صورتیکه در کارنامه مجاز به انتخاب رشته‌های دانشگاه های فرهنگیان و شهید رجایی شده اید، در این مرحله با پرداخت هزینه مربوط به علاقه مندی به رشته‌های این دانشگاه ها به مبلغ ۹۳۰۰۰ ریال از طریق درگاه سازمان می توانید اعلام علاقه مندی خود را اعلام کنید.

♦️ سامانه انتخاب رشته مجازی از تاریخ ۲ مهرماه از طریق درگاه سازمان سنجش قابل استفاده توسط متقاضیان مجاز به انتخاب رشته خواهد بود.

♦️ متقاضیان علاقه مند به انتخاب رشته های تحصیلی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی (بجز متقاضیان چهار رشته پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و دامپزشکی) باید به درگاه دانشگاه آزاد اسلامی (www.azmoon.org) مراجعه نمایند.

♦️ بدینوسیله به اطلاع متقاضیان گروه آزمایشی علوم تجربی که درکارنامه اعلام نتایج اولیه مجاز به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد اسلامی شده‌اند می رساند، به منظورانتخاب رشته در رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و دامپزشکی دانشگاه‌ آزاد اسلامی از روزچهارشنبه ۲ مهر ماه لغایت ۵ مهرماه به سامانه سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و براساس دفترچه راهنما مندرج در سامانه مذکور نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند.
همچنین لازم به توضیح است زمان انتخاب رشته متقاضیان رشته های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی شرکت کننده در آزمون سراسری (به جزرشته های پزشکی، دندانپزشکی، داورسازی و دامپزشکی)متعاقباً از طریق سامانه www.azmoon.org اعلام خواهد شد.

♦️ در صورت انتخاب رشته دوره روزانه و قبولی در آن، تحت هیچ شرایطی حق شرکت در آزمون سراسری سال آینده برای انتخاب رشته های روزانه را نخواهید داشت.

♦️ متقاضیانی که در سهمیه ثبت نامی خود مغایرتی مشاهده می کنند لازم است تا تاریخ ۲مهرماه به ارگان های مربوطه مراجعه و نسبت به حل مساله سهمیه خود اقدام نمایند.

ارسال یک نظر

ایمیل شما منتشر نمی شود.


سه × = 3

بازگشت به بالا