جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳     
خانه / اخبار علمی و آموزشی / آغاز توزیع کارت آزمون سراسری از ۲۰ تیر
آغاز توزیع کارت آزمون سراسری از ۲۰ تیر

آغاز توزیع کارت آزمون سراسری از ۲۰ تیر

کارت ورود به جلسه آزمون سراسری سال ۹۵ از فردا یکشنبه ۲۰ تیر ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.

به گزارش فارس، کنکور سراسری سال ۹۵ در پنج گروه آزمایشی در روزهای پنج‌شنبه ۲۴ و جمعه ۲۵ تیر ماه در ۳۶۹ بخش و شهرستان کشور برگزار می‌شود.

آزمون گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و علوم انسانی در صبح پنجشنبه ۲۴ تیر، آزمون گروه آزمایشی هنر در بعد از ظهر پنجشنبه ۲۴ تیر، آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی در صبح جمعه ۲۵ تیر و آزمون گروه آزمایشی زبان‌های خارجی در بعد از ظهر جمعه ۲۵ تیر برگزار می‌شود.

در آزمون سراسری سال ۹۵ تعداد ۸۶۰ هزار و ۱۰۹ نفر داوطلب ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۵۰۹ هزار و ۱۹ نفر زن و ۳۵۱ هزار و ۹۰ نفر مرد هستند، به عبارت دیگر ۵۹٫۱۸ درصد داوطلبان زن و ۴۰٫۸۲ درصد داوطلبان مرد است.

با توجه به تعداد داوطلب ثبت‌نام کننده و آمار داوطلبانی که علاوه بر گروه آزمایشی اصلی خود بر حسب مورد در گروه‌های آزمایشی هنر و زبان خارجی هم شرکت کرده‌اند، برای آزمون یک میلیون و ۱۴ هزار و ۲۷۴ کارت ورود به جلسه آزمون صادر شده که از این تعداد ۶۱۱ هزار و ۷۵۴ کارت برای داوطلبان زن و تعداد ۴۰۲ هزار و ۵۲۰ کارت برای داوطلبان مرد صادر شده است.

اطلاعیه مربوط به دریافت کارت آزمون و برگ راهنمای شرکت در آزمون بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org قرار گرفته است.

کارت ورود به جلسه آزمون از فردا یکشنبه ۲۰ تیرماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد و داوطلبان تا چهارشنبه ۲۳ تیرماه می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش کارت خود را مشاهده کرده و پرینت آن را تهیه کنند.

داوطلبان پس از پرینت کارت خود باید آن را کنترل کنند و در صورت نقص، مواردی که به آزمون برنمی‌گردد را به صورت اینترنتی و موارد مربوط به آزمون را پیش از برگزاری آزمون رفع کنند.

ارسال یک نظر

ایمیل شما منتشر نمی شود.


شش × 1 =

بازگشت به بالا