جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳     
خانه / درباره ما / معرفی سایت آموزش شیمی دبیرستان و کنکور
معرفی سایت آموزش شیمی دبیرستان و کنکور

معرفی سایت آموزش شیمی دبیرستان و کنکور

به منظور ارتقاء سطح آموزش شیمی دبیرستان و پیش دانشگاهی و استفاده از تکنولوژی جدید در آموزش، سایت آموزشی شیمی دبیرستان و پیش دانشگاهی بطور رسمی از اسفند ماه سال ۱۳۸۵ راه اندازی شده است . این سایت حاوی عکس ، فیلم ، انیمیشن ، نکته های درسی و قسمت پاسخ به سوالات درسی درزمینه شیمی می باشد . همچنین سایت حاوی اطلاعات مفیدی برای داوطلبان کنکور است. 

 در سال ۱۳۸۸ از طرف پایگاه خبری وبسایت های ایران (وبنا)  ( www.webna.ir/award ) کاندید ۱۰ سایت برتر آموزشی انتخاب گردید. سایت های  

chempic.com و oloom.ir و mytennis4u.com و shimana.ir و irysc.com و majidonline.com و roshd.ir و ashiyane.org وbarnamenevis.org و civilica.com و ghafaseh.ir و idevcenter.com وسایت iranomran.com کاندید های گروه آموزش در دومین جشنواره آنلاین وب سایت های ایران بودند.   

پنجمین جشنواره بین المللی رسانه های دیجیتال ، توسط مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مهرماه ۱۳۹۰ برگزار گردید. 

سایت آموزشی شیمی دبیرستان و کنکور (www.ChemPic.com )  ، موفق به کسب رتبه دوم و تندیس سیمین جشنواره در بخش سایتها و وبلاگهای آموزش الکترونیک گردید.

 

 

درباره نویسنده

موفقیت های سایت مرهون توجه و تلاش همه شما عزیزان است ، لطفا با ارائه نظرات و پیشنهادات خود ، در پیشرفت آن سهیم باشید. با تشکر – مرتضی محمدی

نظر ها بسته است.

بازگشت به بالا