پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳     
خانه / سالن همایش / همایش بزرگ حل مسائل استوکیومتری به روش سه گام جمعه ۹۳/۱۱/۳ و جمعه ۹۳/۱۱/۱۷
همایش  بزرگ حل مسائل استوکیومتری به روش سه گام جمعه ۹۳/۱۱/۳ و جمعه ۹۳/۱۱/۱۷

همایش بزرگ حل مسائل استوکیومتری به روش سه گام جمعه ۹۳/۱۱/۳ و جمعه ۹۳/۱۱/۱۷

به اطلاع دانش آموزان و داوطلبان عزیز کنکور ۹۴ می رسانم که همایش  بزرگ حل مسائل استوکیومتری به روش سه گام  در دو نوبت در تاریخ های  جمعه  ۹۳/۱۱/۳  و جمعه ۹۳/۱۱/۱۷   در مرکز پسران کانون فرهنگی آموزش مشهد برگزار خواهد شد. این همایش ویژه پسران  بوده و تمامی داوطلبان کنکور می توانند در آن شرکت کنند.  حل مسائل استوکیومتری به روش سه گام تاکنون برای پسران تدریس نشده است و این همایش اولین همایش در این مورد است. 
 
در این همایش ، واکنش های شیمیایی بطور کامل بررسی شده و میتوانید هم واکنش های شیمیایی را بنویسید و هم نسبت مولی بین دو ماده در یک واکنش را بدون نوشتن معادله نعیین کنید. همچنین در این همایش با روش سه گام برای حل مسائل استوکیومتری آشنا می شوید که دارای مزایای زیر است. 
 
 ۱- عدم نیاز به نوشتن معادله شیمیایی و موازنه آن برای اکثر مسائل استوکیومتری واکنش . به این ترتیب که بدون نوشتن معادله ، نسبت مولی مورد نیاز را می نویسید.
۲- حل تمامی مسائل استوکیومتری فرمولی و استوکیومتری واکنش
۳- حل انواع مختلف مسائل استوکیومتری ( درصدخلوص ، روابط حجمی گازها ، غلظت ، بازده درصدی ، چگالی و … ) در سه گام و یک تناسب
۴- حل انواع مسائل استوکیومتری ترکیبی که در آنها از درصدخلوص ؛ بازده درصدی ؛ غلظت ؛ چگالی و … بطور همزمان در یک مسئله استفاده شده است.
۵- تعیین واکنش دهنده محدودکننده و اضافی بدون انجام محاسبات ریاضی
۶- انجام کمترین عملیات ریاضی برای رسیدن به جواب نهایی مسئله
۷- …

–  اگر در یادگیری واکنش های شیمیایی مشکل دارید ، حتما در این همایش شرکت کنید.

–  اگر در فهم و حل  مسائل استوکیومتری مشکل دارید ، حتما در این همایش شرکت کنید.

–  اگر برای  حل مسائل استوکیومتری ، روش مشخصی ندارید  و وقت زیادی را برای حل مسائل استو کیومتری صرف می کنید ، حتما در این همایش شرکت کنید. 

  
* تمامی نکات و روشهای ارایه شده در همایش ها و کلاسهای اینجانب در جهت درک  مفاهیم شیمی بوده  و  شما بصورت مفهومی به موضوع تسلط خواهید یافت . این روشها همگی جدید بوده و می توانند در آموزش شیمی شما موثر باشند. 
 
** جهت ثبت نام و شرکت در همایش ، هرچه سریعتر به مراکز کانون فرهنگی آموزش مشهد (تمامی نواحی) مراجعه تمایید. 
 
 با تشکر – مرتضی محمدی 

۴ نظر ها

  1. باعرض سلام و خسته نباشید.در درجه ی اول میخواستم از زحمات شما تشکر ویژه کنم.میخواستم بدونم باتوجه به اهمیت مبحث اسیدوباز و حجم زیاد مطالب حفظی و فرمولی اگر که امکانش هست همایشی مرتبط با این مبحث برای پسرها برگزارکنید.سپاس گزارم

    • مرتضی محمدی

      سلام. از لطف و محبت شما ممنونم. مبحث اسید و باز ، یک مبحث مهم و بسیار خاص است که همایش آن توسط یکی دیگر از همکاران ارائه خواهد شد. لطفا حتما در این همایش شرکت کنید. شاد باشید.

  2. علیرضا رئوفی

    سلام خسته نباشین آدرسش کجاست؟؟هزینش چقدره؟؟

ارسال یک نظر

ایمیل شما منتشر نمی شود.


× شش = 12

بازگشت به بالا